Vyberte stránku

Doprava a platba

Bleskově, perfektně zabalené a za hubičku.. 59,- Kč po celé ČR přes Zásilkovnu a 85,- Kč kurýrem GLS na Vaši adresu až před dveře. A vše u nás můžete zaplatit platební kartou..

Naším smluvním přepravním partnerem je od roku 2018 kurýrní služba GLS. Společnost GLS se ve středoevropském regionu profiluje jako silný hráč se solidní sítí poboček, snažící se nabízet moderní kurýrní služby za přijatelné ceny.

Pro doručování veškerých zásilek využíváme službu nazvanou FlexDelivery. Ta zaručuje zákazníkům maximální informovanost a flexibilitu při doručování zásilky. Zásilky jsou doručovány v ČR většinou do 24 hodin od odeslání a do 48 hodin při zasílání na Slovensko. Velkou výhodou je, že pokud Vám nevyhovuje den a čas plánovaného doručení, sami si ho můžete změnit a to dokonce i na večerní doručení mezi 17.00 – 20.00 hodinou ve městech, kde se nacházejí depa GLS.

Se společností GLS máme doposud velmi dobré zkušenosti, dokonce i v předvánoční špičce doručují na čas. Přesto, i zde platí možná víc než kde jinde, že je to všechno pouze o lidech a pokud budete mít jakékoli výhrady k doručení zásilky, budeme velmi rádi za Vaši zpětnou vazbu.

Od roku 2021 také využíváme široké sítě úložných míst společnosti Zásilkovna.cz. Pozor – na Zásilkovnu si nechte posílat pouze malé a lehké balíčky do 5 kg váhy, balíky přes tento limit je výhodnější posílat kurýrem GLS. Limit pro Zásilkovnu je max. 10 kg.

Využíváme také platební bránu společnosti ComGate, přes kterou je možné platit platebními kartami Mastercard a VISA.

Šťastnou cestu vašim balíčkům!

Jaké možnosti přepravy nabízíme?

Veškeré objednávky zasíláme výhradně kurýrní službou GLS. Ač na internetu najdete i stesky jak jsou hrozní, my máme jen pozitivní zkušenosti. Nikdo z našich zákazníků si zatím nestěžoval, nikdy se nám neztratil jediný balíček. A i v předvánoční panice doručují na čas. 

Pokud si chcete balíček raději sami vyzvednout, je možné využít také populární síť odběrných míst služby Zásilkovna.cz.

 

Jaké výhody nebo nadstandartní služby mi uvedené způsoby přepravy umožňují?

Veškeré zásilky přes GLS posíláme službou FlexDelivery. Tento druh služby zahrnute emailové avizace o doručování zásilky, telefon přímo na kurýra, informace o výši dobírkové částky, možnost platby kartou i časové okno plánovaného doručení. Pokud Vám den ani čas doručení nevyhovují, můžete si je sami změnit a to dokonce i na večerní doručení mezi 17.00 – 20.00 hodinou. Toto však platí pouze pro pracovní dny a pouze v regionu kde se přímo nachází GLS depa. Svou zásilku jinak můžete online sledovat zde.

Zásilkovna.cz provozuje v současnosti jednu z největších sítí poboček po celé ČR, kam si můžete nechat poslat svou zásilku. Cena této služby je velmi nízká, je však vhodná pouze pro malé a lehké balíčky do standartních 5 kg váhy. 

 

 

Od jaké hodnoty je doprava zdarma?

Doprava zdarma je u nás pro veškeré objednávky v hodnotě nad 2 000,- Kč.

 

 

Jaké jsou ceny přepravy po ČR?

Cena přepravy je 85,- Kč vč. DPH pro veškeré objednávky v případě doručení kurýrem GLS na adresu, příplatek za případnou dobírku je 30,- Kč vč. DPH.

Při poslání balíčku na jedno z výdejních míst Zásilkovny si účtujeme 59,- Kč vč. DPH, příplatek za případnou dobírku je zde také 30,- Kč vč. DPH. Balíčky přes 5 kg stojí ale již 130,- Kč – maximální limit na zaslání přes Zásilkovnu je 10 kg váhy.

Pokud tedy máte malý balíček, využijte Zásilkovnu, pokud větší, je lepší využít kurýrní služby GLS.

 

 

Zasíláte na Slovensko, popř. kolik stojí přeprava?

Ano, standartně zasíláme i na Slovensko, cena je 150,- Kč vč. DPH (cca 5,80 EUR), za případnou dobírku je opět příplatek 36 Kč vč. DPH (cca 1,40 EUR). Doba přepravy je 1-2 pracovní dny. Výhradně však přes kurýrní službu GLS.

 

 

Zboží skladem a Na objednávku

Veškeré zboží “skladem” je u nás připravené k okamžité expedici. Objednávky jsou připravovány ještě týž pracovní den a odeslány nejpozději následující pracovní den. Doručení probíhá v 99% případů do 24 hodin od odeslání z našeho skladu a 48 hodin při zasílání na Slovensko.

U zboží “na objednávku” je dodací lhůta delší, zpravidla 5-10 pracovních dnů. 

 

 

Co mám dělat pokud náhodou obdržím poškozený balík?
Vždy se snažíme Váš balík zabalit pečlivě tak, aby bez úhony přestál pád z třídící linky či zavalení jinými zbožím v autě kurýra. Přesto, pokud se stane, že Vám bude doručován poškozený balík, balík nafoťte, převezměte a za účasti kurýra otevřete. Pokud zjistíte poškozené zboží uvnitř balení, s kurýrem sepište škodní zápis.
Fotografie poškozeného balíku / zboží nám zašlete na email nejpozději do 2 pracovních dnů k řešení s přepravní společností.

 

Co když jsem nespokojen s úrovní přepravy či doručení?
Pokud při přepravě nastane jakýkoli problém s doručením zásilky, nelíbí se Vám jednání kurýra či máte jakékoli jiné výhrady k přepravní společnosti, dejte nám prosím vědět. Pouze tak můžeme zjednat nápravu a věřte, že to určitě budeme řešit. Doručení Vaší objednávky je především naší vizitkou a uděláme všechno proto, abychom v tomto směru poskytovali prvotřídní servis.

 

Platební metody

Aktuálně je možné využít následující způsoby úhrady objednávky

  • platby bankovním převodem. Při výběru této platební metody Vám budou zaslány v potvrzení objednávky platební instrukce. Objednávka je vyexpedována ihned po připsání peněz na náš účet
  • dobírkou. Dobírku lze využít jak při zaslání objednávky kurýrem, tak při zaslání na pobočku Zásilkovny. V obou případech lze dobírku uhradit jak hotově, tak platební kartou
  • zabezpečenou platbou kartami VISA a Mastercard přímo v našem obchodě.

 

 

Platby kartou

V současnosti využíváme v našem obchodě platební bránu společnosti ComGate Payments a.s., která je licensovanou platební institucí působící pod dohledem České národní banky.

Na platební bráně je možné platit kartami VISA a Mastercard. Jedná se o platbu zabezpečenou standartem 3D secure, veškeré informace jsou tak při zadávání platby šifrovány. Do rozhraní platební brány zadáte číslo karty, datum platnosti a pro ověření CVC kód – trojčíselný kód, který najdete na zadní straně Vaší karty v podpisovém proužku. Následně platbu autorizujete ještě SMS zprávou zaslanou Vaší bankou či v aplikaci Vaší banky. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do našeho obchodu.

V případě jakýchkoli dotazů, nesrovnalostí či reklamací se prosím obracejte přímo na provozovatele platební brány – společnost ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, email: platby-podpora@comgate.cz, tel. +420 228 224 267.