Přepravní podmínky a ceny

Bleskově, perfektně zabalené a za hubičku.. No řekněte sami - 60,- Kč po ČR a 120,- Kč na Slovensko, to na každém rohu nenajdete!

Naším smluvním přepravním partnerem se od začátku roku 2018 stala kurýrní služba GLS, která nahradila dosavadní DPD. Společnost GLS se ve středoevropském regionu profiluje jako silný hráč se solidní sítí poboček, snažící se nabízet moderní kurýrní služby za přijatelné ceny.

Pro doručování veškerých zásilek využíváme službu nazvanou FlexDelivery. Ta zaručuje zákazníkům maximální informovanost a flexibilitu při doručování zásilky. Zásilky jsou doručovány v ČR většinou do 24 hodin od odeslání a do 48 hodin při zasílání na Slovensko. Velkou výhodou je, že pokud Vám nevyhovuje den a čas plánovaného doručení, sami si ho můžete změnit a to dokonce i na večerní doručení mezi 17.00 – 20.00 hodinou ve městech, kde se nacházejí depa GLS.

Se společností GLS máme doposud velmi dobré zkušenosti, dokonce i v předvánoční špičce doručují na čas. Přesto, i zde platí možná víc než kde jinde, že je to všechno pouze o lidech a pokud budete mít jakékoli výhrady k doručení zásilky, budeme velmi rádi za Vaši zpětnou vazbu.

Takže šťastnou cestu Vašim balíčkům!

S jakou přepravní společností zasíláte zboží?

Veškeré objednávky zasíláme výhradně kurýrní službou GLS. Ač na internetu najdete i stesky jak jsou hrozní, my máme jen pozitivní zkušenosti. Nikdo z našich zákazníků si zatím nestěžoval, nikdy se nám neztratil jediný balíček. I v předvánoční panice doručují na čas a někteří naši obchodní partneři s nimi dokonce sami posílají.

 

Jaké výhody nebo nadstandartní služby mi tento způsob přepravy umožňuje?

Veškeré zásilky posílám službou FlexDelivery. Tento druh služby zahrnute emailové avizace o doručování zásilky, telefon přímo na kurýra, informace o výši dobírkové částky, možnost platby kartou i časové okno plánovaného doručení. Pokud Vám den ani čas doručení nevyhovují, můžete si je sami změnit a to dokonce i na večerní doručení mezi 17.00 – 20.00 hodinou. Toto však platí pouze pro pracovní dny a pouze v regionu kde se přímo nachází GLS depa. Svou zásilku jinak můžete online sledovat zde.

 

 

Od jaké hodnoty je doprava zdarma?

Obchodní nástroj dopravy “zdarma” jsme opustili. Protože přeprava nikdy není zdarma a vždy jí někdo musí zaplatit, přijde nám férovější nastavit alespoň nějakou cenu přepravy pro veškeré objednávky. Nicméně jsme se snažili udělat to tak, aby její cena byla natolik dobrá, že přestanete řešit kolik ještě musíte objednat do dopravy zdarma a nám se alespoň částečně kompenzovaly přepravní náklady. Cena 49,- Kč bez DPH po celé ČR nám sice nepokrývá celé náklady na doručení zásilky k Vám, ale dle našeho názoru je to férový kompromis mezi obchodníkem a zákazníkem.

 

 

Jaké jsou ceny přepravy po ČR?

Cena přepravy je 60,- Kč vč. DPH pro veškeré objednávky, příplatek za případnou dobírku je 36,- Kč vč. DPH.

 

 

Zasíláte na Slovensko, popř. kolik stojí přeprava?

Ano, standartně zasíláme i na Slovensko, cena je 120,- Kč vč. DPH (cca 4,80 EUR), za případnou dobírku je opět příplatek 36 Kč vč. DPH (cca 1,40 EUR). Doba přepravy je 1-2 pracovní dny.

 

 

Jak dlouho potrvá než obdržím objednané zboží?

Veškeré zboží “skladem” je u nás připravené k okamžité expedici. Objednávky jsou připravovány ještě týž pracovní den a odeslány nejpozději následující pracovní den. Doručení probíhá v 99% případů do 24 hodin od odeslání z našeho skladu a 48 hodin při zasílání na Slovensko.

 

 

Mohu u kurýra platit dobírku platební kartou?

Ano, u nás je možné veškeré zásilky platit kurýrovi platební kartou bez jakéhokoli příplatku.

 

 

Co mám dělat pokud náhodou obdržím poškozený balík?

Vždy se snažíme Váš balík zabalit pečlivě tak, aby bez úhony přestál pád z třídící linky či zavalení jinými zbožím v autě kurýra. Přesto, pokud se stane, že Vám bude doručován poškozený balík, balík nafoťte, převezměte a za účasti kurýra otevřete. Pokud zjistíte poškozené zboží uvnitř balení, s kurýrem sepište škodní zápis.
Fotografie poškozeného balíku / zboží nám zašlete na email nejpozději do 2 pracovních dnů k řešení s přepravní společností.

 

Co když jsem nespokojen s úrovní přepravy či doručení?

Pokud při přepravě nastane jakýkoli problém s doručením zásilky, nelíbí se Vám jednání kurýra či máte jakékoli jiné výhrady k přepravní společnosti, dejte nám prosím vědět. Pouze tak můžeme zjednat nápravu a věřte, že to určitě budeme řešit. Doručení Vaší objednávky je především naší vizitkou a uděláme všechno proto, abychom v tomto směru poskytovali prvotřídní servis.

 

Pin It on Pinterest

Share This